Skontaktuj się ze mną
Cześć!
Możesz się ze mną skontaktować bezpośrednio,
lub skorzystać z formularza kontaktowego.
Zachęcam również do kontaktu i obserwowania poprzez kanały społecznościowe:
Często zadawane pytania
Dlaczego mam płacić za profesjonalnego fotografa, skoro sam mogę zrobić zdjęcia smartfonem?
Wierzę, że potrafisz zrobić piękne zdjęcia, ale fotograf zajmujący się tą branżą ma doświadczenie we właściwym odwzorowaniu klimatu wnętrza. Pamiętaj, że dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz; odpowiednio przygotowana oferta sprzedaży nieruchomości świadczy o szacunku dla odbiorcy i wzbudza większe zainteresowanie. A pierwsze co widzi klient, to zdjęcia.
Czy zdjęcia będą poddane obróbce komputerowej?
Każde zdjęcie cyfrowe musi być odpowiednio wywołane i opracowane w ten sposób, aby zniwelować różnice w postrzeganiu aparatu i ludzkiego oka. Musi być na tyle pozytywne, żeby zachęcać, przekazywać dobrą energię. Jednak przy zdjęciach nieruchomości do sprzedaży nie praktykuję usuwania przedmiotów typu latarnie czy linie energetyczne, bannery reklamowe czy inne „przeszkadzajki”, gdyż takie postępowania wprowadzałoby oglądającego w błąd co do faktycznego stanu otoczenia.
Jak długo będę czekał na zdjęcia?
Zdjęcia będą dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych.
Czy warto zatrudnić specjalistę do fotografowania nieruchomości?
Zatrudnienie specjalisty do fotografowania nieruchomości może być dobrym pomysłem dla osób, które nie mają odpowiedniego sprzętu, wiedzy lub umiejętności technicznych, aby wykonać dobrej jakości zdjęcia samodzielnie.
Jak przygotować nieruchomość do profesjonalnej sesji zdjęciowej?
Z półek, stołów i blatów proponuję zabrać przedmioty z dobrze widocznymi nazwami marek np. napoje, płyny do mycia naczyń. Również neonowe ścierki, gąbki fajnie schować do szafki pod zlewem. Nie będziemy reklamować nikogo poza Wami, więc nie dajmy siatkom z robaczkiem odwracać naszej uwagi.
Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy fotografowaniu nieruchomości?
Najczęstsze błędy to: złe oświetlenie, które sprawia, że wnętrza wyglądają na ciemne; zagracone przestrzenie odciągające uwagę od mieszkania; fotografowanie z nieodpowiednich kątów, co zniekształca proporcje; oraz nieprzygotowane wnętrza, np. nieuporządkowane poduszki czy zasłony. Unikanie tych błędów może zwiększyć atrakcyjność twojej oferty.